Klachten- en geschillenregeling
Bij Rietdijk Fysiotherapie en Training doen we ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat je dit met ons kan bespreken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Rietdijk Fysiotherapie en Training is aangesloten bij de klachten- en geschillenregeling van het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie). Dit betekent dat je, als je een klacht hebt, kunt rekenen op een zorgvuldige en onafhankelijke afhandeling.
Wat kan je doen bij een klacht?
1️⃣ Bespreek het met jouw fysiotherapeut
Wij raden aan om jouw klacht eerst rechtstreeks met mij, Kaj Rietdijk, te bespreken. In veel gevallen kunnen we samen tot een oplossing komen.
2️⃣ Schakel de klachtenfunctionaris in via het KNGF
Komen wij er samen niet uit, dan kan je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het KNGF. Deze helpt je verder en kan bemiddelen.
3️⃣ Dien een klacht in bij de klachtencommissie of geschilleninstantie
Als bemiddeling geen oplossing biedt, kan je een formele klacht indienen bij de klachtencommissie of geschilleninstantie van het KNGF.

Meer informatie vindt je op de website van het KNGF, https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/ of je kan ons vragen om je hierbij te helpen.
